اگر در گذشته لوستر و نورپردازی داخلی خانه شامل لوسترهای سنتی و چلچراغی می‌شد که علاوه بر اینکه مصرف بالای برق و انرژی، نورپردازی خوبی هم نداشتند؛ اما امروزه لوسترهای جدید و مدرن جایگزین لوسترهای قدیمی شده است.

لوستر مدرن طراحی خلاقانه‌تر و جدید‌تری دارند و برای خانه‌های امروزی مناسب‌تر هستند. علاوه بر این، لوستر مدرن کارایی بیشتری دارد و نورپردازی بهتری به خانه شما می‌دهد. امروزه می‌توانید انواع لوسترهای مدرن و امروزی را برای نورپردازی خانه و اداره خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید لوستر مدرن با بهترین قیمت برای سال ۱۴۰۱ هستید، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با انواع لوستر مدرن برای نورپردازی خانه آشنا شوید.

هومیلو انواع لوستر مدرن و باکیفیت را به بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید و انتخاب لوستر مدرن، متناسب با فضای خانه خود، با مشاوران مشورت کنید تا خریدی بهتر و دقیق‌تر داشته باشید.

منظور از لوستر مدرن چیست؟

لوستر یکی از وسایل بسیار کاربردی و زیبا برای نورپردازی خانه است که معمولا روی آن چندین چراغ نصب می‌شود. به کمک لوستر می‌توانید نورپردازی مرکزی خانه را انجام دهید. در گذشته طراحی لوسترها و مدل‌های آن محدود به لوسترهای سنتی و به‌صورت چلچراغی بود؛ این لوسترها اگرچه زیبایی داشتند، اما کاربردی نبودند و نورپردازی مناسبی ایجاد نمی‌کردند. همچنین سبک این لوسترها با ماهیت مدرن و طراحی امروزی خانه‌ها سازگار نبود.

با گذشت زمان، تحولی در طراحی لوسترها رخ داد و تنوع مدل‌های لوسترها بسیار بیشتر شد. امروزه لوستر مدرن با طراحی‌های گوناگون و مطابق سلیقه افراد مختلف طراحی شده است. لوسترهای مدرن علاوه بر اینکه طراحی بسیار زیبایی دارند، کاربردی‌تر نیز هستند و نورپردازی بهتری در خانه ایجاد می‌کنند.

لوستر مدرن از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود. می‌توان گفت که خلاقیت در طراحی این لوسترها نقش کلیدی بازی می‌کند و هیچ محدودیتی برای طراحی وجود ندارد. لوستر مدرن با سبک زندگی امروزی ما نیز سازگارتر بوده و هماهنگی بیشتری با طراحی داخلی خانه ما خواهد داشت.  

مزایای استفاده از لوستر مدرن

  • لوستر مدرن برخلاف لوسترهای سنتی، تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع مدل‌ها و با انواع متریال‌ها طراحی می‌شوند؛ پس حق انتخاب بیشتری خواهید داشت. لوستر مدرن با توجه به طراحی امروزی و مدرنی که دارد، برای طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی خانه‌ها و اداره‌ها مناسب‌تر است.
  • قیمت لوستر مدرن نسبت به لوستر‌های سنتی که معمولا از فلز ساخته می‌شدند، بسیار پایین‌تر است و شما می‌توانید یک لوستر بسیار زیبا به قیمت مناسب خریداری کنید.
خرید لوستر مدرن با بهترین قیمت + انواع مدل لوستر مدرن سال 1401 www.homeillu.com.jpg
  • لوستر مدرن نسبت به لوسترهای سنتی نورپردازی بهتری دارند و کاربردی‌تر هستند. یک لوستر مدرن خوب می‌تواند نورپردازی مرکزی اتاق یا خانه را به‌خوبی انجام دهد و دیگر نیازی به نورپردازی حاشیه‌ای نخواهید داشت.
  • مصرف برق لوستر مدرن بسیار کمتر از لوستر سنتی است. در لوستر مدرن از چراغ‌های ال ای دی یا سی او بی استفاده می‌شود که مصرف برق آن چندین برابر کمتر از چراغ‌های معمولی است.

انواع لوستر مدرن

تنوع لوستر مدرن بسیار بالاست و شما می‌توانید مدل مناسب با دکوراسیون خانه و سلیقه خود را انتخاب کنید:

خرید لوستر مدرن با بهترین قیمت + انواع مدل لوستر مدرن سال 1401 www.homeillu.com.jpg

لوستر مدرن اسپوتنیک

این نوع از لوستر مدرن، ظاهری ساده و خطی دارند؛ اما طراحی آن بسیار زیبا و خیره‌کننده است و متناسب با فضای مدرن و مبلمان‌های امروزی است. لوستر مدرن اسپوتنیک را می‌توانید برای ورودی، اتاق نشیمن و بالای میز ناهارخوری استفاده کنید.

چراغ آویز مدرن

یکی دیگر از انواع لامپ‌های مدرن که می‌تواند جایگزین لوستر سنتی شود، چراغ آویز مدرن است. چراغ آویز حالت مینیمال دارند و برای خانه شما بسیار مناسب خواهد بود. همچنین چراغ آویز طراحی ساده‌تری دارند و برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسبند.

چراغ آویز مدرن طراحی ساده و خلاقانه‌ای دارند. همین ویژگی باعث شده است که در مکان‌های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. برخی از مدل‌های چراغ آویز مدرن نیز حالت دکوراتیو دارند و باید از آن‌ها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده کنید. همچنین استفاده از چراغ آویز مدرن را برای نمایش آثار هنری مثل تابلوها و مجسمه استفاده کنید.

لوستر مدرن LED

نوع دیگری از لوسترها که طرفداران زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است، لوستر مدرن با چراغ‌های ال‌ای‌دی است. در طراحی این لوسترها از چراغ LED استفاده شده است که مصرف انرژی بسیار پایینی دارند.

لوستر مدرن به شکل شمع

یکی دیگر از انواع لوستر مدرن که شباهت زیادی به لوسترهای سنتی دارد، لوستر مدرن به شکل شمع است. این لوسترها را می‌توانید برای پذیرایی استفاده کنید و حالت کلاسیکی دارند؛‌ پس به‌خوبی می‌تواند جایگزین لوسترهای سنتی برای محیط‌های کلاسیک شود.

از لوستر مدرن در چه فضایی می‌توانیم استفاده کنیم؟

از انواع مدل‌ لوستر مدرن می‌توانید در فضاهای مختلف خانه استفاده کنید. بهترین مکان برای قرار دادن لوستر مدرن، پذیرایی است. شما می‌توانید به کمک یک لوستر مدرن، روشنایی پذیرایی را تامین کنید.

همچنین می‌توانید از لوستر مدرن برای راهرو‌ها، اتاق‌خواب و حتی کنسول آشپزخانه استفاده کنید و زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

خرید لوستر مدرن با بهترین قیمت + انواع مدل لوستر مدرن سال 1401 www.homeillu.com.jpg

اندازه و ابعاد لوستر مدرن

لوستر مدرن در ابعاد مختلفی طراحی می‌شود؛ اما شما هنگام خرید لوستر مدرن باید به ابعاد فضایی که می‌خواهید لوستر را در آن جا نصب کنید توجه داشته باشید. اگر از لوستر مدرن بسیار بزرگ برای یک فضای کوچک استفاده کنید، نورپردازی خیلی زیاد و آزاردهنده‌ای خواهید داشت. همچنین اگه لوستر برای فضای شما کوچک باشد، فضا تاریک خواهد بود؛‌ پس حتما هنگام انتخاب لوستر مدرن، به ابعاد فضایی که می‌خواهید لوستر را در آن جا نصب کنید توجه داشته باشید.