چراغ آویز سقفی یکی از محصولات روشنایی محبوب برای خانه و محیط‌های اداری است. چراغ آویز سقفی در شرایطی استفاده می‌شود که می‌خواهیم فاصله چراغ تا سقف بیشتر باشد و نورپردازی از نقطه نزدیک‌تری انجام شود. امروزه از چراغ آویز سقفی به عنوان یک المان مدرن برای نورپردازی و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. چراغ آویز سقفی مدرن، علاوه بر نورپردازی خوب و مناسبی که به محیط می‌دهد، جلوه زیبا و مدرنی نیز به محیط خانه می‌بخشد.

امروزه انواع چراغ آویز سقفی ویژه دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه، راهرو‌ها و … طراحی شده است که شما می‌توانید از آن به عنوان منبع اصلی نورپردازی خانه خود استفاده کنید. این چراغ‌ها، علاوه بر نورپردازی خوبی که به خانه شما می‌دهد، جلوه بسیار زیبایی نیز دارند و برای دکوراسیون داخلی خانه شما مناسب‌تر است.

چراغ سقفی مدرن یکی از اصلی‌ترین المان‌های نورپردازی در طراحی داخلی مدرن و مینیمال است. تنوع مدل‌ها و طرح‌های چراغ آویز مدرن، بسیار بالاست و شما می‌توانید انواع طرح‌ها و مدل‌ها را مطابق با سلیقه خود پیدا کنید و برای دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید.

فروشگاه لوازم نورپردازی و روشنایی هومیلو، انواع چراغ آویز سقفی مدرن را به بهترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌دهد. برای انتخاب بهترین مدل چراغ آویز سقفی مدرن می‌توانید با کارشناسان ما مشورت کنید تا مناسب‌ترین چراغ آویز سقفی مدرن را انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید چراغ آویز سقفی

برای خرید چراغ آویز سقفی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. برای آن که هم چراغ آویز مناسب با نورپردازی خوبی داشته باشید و هم چراغ آویز شما زیبایی محیط را چند برابر کند، لازم است که هنگام خرید چراغ آویز سقفی مدرن به موارد بسیار مهمی توجه داشته باشید. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید چراغ آویز سقفی مدرن را بررسی می‌کنیم:

ابعاد چراغ آویز سقفی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید چراغ آویز سقفی باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد آن است. چراغ آویز سقفی در مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی تولید می‌شود و ابعاد آن با یکدیگر متفاوت است. شما باید ابعاد چراغ آویز سقفی را متناسب با محیطی که می‌خواهید چراغ آویز سقفی را در آن‌جا نصب کنید، انتخاب کنید. اگر چراغ آویز سقفی را برای محیط کوچکی مثل اتاق خواب یا بالای پیشخوان آشپزخانه می‌خواهید، لازم است که به سراغ مدل‌های کوچک‌تر با ابعاد کمتر باشید؛ اما اگر از چراغ آویز سقفی مدرن برای روشنایی پذیرایی خانه می‌خواهید استفاده کنید، بهتر است که متناسب با ابعاد پذیرایی، به سراغ مدل‌های بزرگ‌تر بروید.

چراغ آویز سقفی مدرن + مدل‌های 1401 با بهترین قیمت بازار www.homeillu.com.jpg

تعداد لامپ چراغ آویز سقفی مدرن

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید چراغ آویز سقفی مدرن باید به آن توجه داشته باشید، تعداد لامپ‌هایی است که روی چراغ آویز سقفی نصب می‌شوند. اگرچه معمولا چراغ آویز سقفی به‌ گونه‌ای طراحی می‌شود که تنها یک چراغ روی آن قرار می‌گیرد، اما مدل‌هایی نیز وجود دارد که روی آن می‌توانید چندین چراغ نصب کنید.

مدل چراغ آویز سقفی که تنها یک لامپ دارد، برای نورپردازی مرکزی مثل نورپردازی سالن پذیرایی یا اتاق خواب مناسب است. از مدل‌هایی که چندین لامپ روی آن نصب می‌شود، برای نورپردازی بالای میز ناهارخوری یا اپن آشپزخانه استفاده می‌شود. برای نورپردازی راهروها نیز می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود از هر دو مدل استفاده کنید. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که از دو یا چند چراغ آویز سقفی مدرن تک لامپه برای نورپردازی راهرو استفاده کنید؛ در صورتی که برخی تنها از یک مدل چراغ آویز سقفی چند لامپه استفاده می‌کنند.

چراغ آویز سقفی مدرن + مدل‌های 1401 با بهترین قیمت بازار www.homeillu.com.jpg

نوع نوردهی چراغ آویز سقفی مدرن

یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید چراغ آویز سقفی مدرن باید به آن توجه داشته باشید، نوع نوردهی چراغ آویز سقفی مدرن است. چراغ آویز سقفی مدرن با توجه که نوع کاربردی که دارد، در سه مدل نور بالا، نور پایین و مستقیم طراحی شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

چراغ آویز سقفی مدرن نور بالا، همانطور که از نام آن مشخص است، نور را مستقیما به سمت بالا می‌تاباند و برای نورپردازی سقف مناسب است. معمولا از این مدل چراغ‌ها برای نورپردازی‌های تزئینی یا نورپردازی در شب استفاده می‌شود.

چراغ آویز سقفی مدرن نور پایین، نور را به سمت پایین می‌تاباند. معمولا از این مدل چراغ برای نورپردازی سوژه مشخص استفاده می‌شود تا تمرکز روی یک قسمت از محیط بیشتر شود. به عنوان مثال، از چراغ آویز سقفی مدرن نور پایین، می‌توانید برای بالای میز ناهارخوری استفاده کنید. همچنین اگر اثر هنری یا مجسمه‌ی خاصی دارید که می‌خواهید توجه را به آن سمت جلب کنید، می‌توانید از چراغ آویز سقفی مدرن نور پایین در بالای آن استفاده کنید.

چراغ آویز سقفی مدرن نور مستقیم، نور را در فضا بخش می‌کند و برای نورپردازی مرکزی استفاده می‌شود. این چراغ نسبت به دو مدل دیگر، بسیار کاربردی‌تر بوده و از آن می‌توانید برای نورپردازی مکان‌های مختلف استفاده کنید.

چراغ آویز مدرن 2022

چراغ آویز مدرن طراحی ساده و خلاقانه‌ای دارند. همین ویژگی باعث شده است که در مکان‌های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. برخی از مدل‌های چراغ آویز مدرن نیز حالت دکوراتیو دارند و باید از آن‌ها در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها استفاده کنید. همچنین استفاده از چراغ آویز مدرن را برای نمایش آثار هنری مثل تابلوها و مجسمه استفاده کنید.

رنگ و طرح چراغ آویز سقفی مدرن

رنگ و طرح چراغ آویز سقفی مدرن که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با سایر چراغ‌ها و لوسترها باشد. همچنین چراغ آویز سقفی مدرن شما باید با فضا و سایر وسایل خانه شما نیز هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر خانه شما دکوراسیون کلاسیک دارد، استفاده از چراغ آویز سقفی مدرن برای آن مناسب نیست و باید به سراغ لوسترهای سنتی بروید.

رنگ چراغ آویز سقفی مدرن را با توجه به سایر المان‌های دکوراسیون داخلی خانه خود انتخاب کنید. اگر وسایل شما به رنگ چوب است، انتخاب یک چراغ آویز سقفی مدرن با رنگ کلاهک کرم یا شیشه‌ای بسیار مناسب است. در برخی از موارد نیز می‌توانید به سراغ رنگ‌های متضاد بروید تا هماهنگی فضا را بیشتر کنید.

چراغ آویز سقفی مدرن + مدل‌های 1401 با بهترین قیمت بازار www.homeillu.com.jpg

از کجا چراغ آویز سقفی مدرن بخریم؟

شما می‌توانید انواع چراغ آویز سقفی مدرن را به بهترین قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی محصولات روشنایی و نورپردازی هومیلو سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما در مورد انتخاب نوع چراغ آویز سقفی مدرن و مدل‌های آن با شما مشورت خواهند کرد و به کمک هم می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین مدل چراغ آویز سقفی را خریداری کنید که هم از نظر زیبایی با محیط شما هماهنگی داشته باشد و هم کاربردی باشد.

خرید چراغ آویز مدرن از هومیلو