امروزه نورپردازی نه تنها صرفا جهت ایجاد روشنایی، بلکه به عنوان یکی از المان‌های اصلی طراحی داخلی ساختمان به شمار می‌رود و به کمک نورپردازی می‌توانید قسمتی از محیط را زیباتر و برجسته‌تر نشان دهید؛ از این رو نورپردازی مناسب به یکی از مهم‌ترین المان‌های طراحی داخلی خانه تبدیل شده است.

امروزه نورپردازی تنها محدود به نورپردازی سالن‌های اصلی خانه نمی‌شود و قسمت‌هایی از خانه که پیش از این توجه خاصی به آن نمی‌شد را نیز می‌توانید با کمک نورپردازی بسیار زیباتر از قبل جلوه دهید. یکی از قسمت‌هایی که امروزه به نورپردازی آن زیاد توجه می‌شود، نورپردازی پله‌ها و زیر پله است. با کمک یک نورپردازی مناسب در کنار و حاشیه پله‌ها می‌توانید این قسمت از خانه را بسیار زیباتر و برجسته‌تر نشان دهید.

یکی از انواع لامپ‌ها و چراغ‌های لازم برای نورپردازی خانه، چراغ زیر پله است. با کمک یک چراغ زیر پله می‌توانید در پله‌ها و اطراف آن نیز نورپردازی انجام دهید و علاوه بر روشنایی در شب و دید بهتر در راهرو و راه پله‌ها، با کمک نورپردازی، جلوه زیبایی را در کنار پله‌ها ایجاد کنید.

از چراغ زیر پله‌ ای می‌توانید برای پله های داخل خانه‌های دوبلکس، پله‌های راهروها و همچنین پله‌های خارج از خانه مثل پله‌های ورودی ویلا یا پله‌های ورودی آپارتمان استفاده کنید و علاوه نورپردازی فوق‌العاده‌ای را در محیط به وجود آورید.

چراغ زیر پله ای سال‌هاست که جای خود را در طراحی داخلی خانه باز کرده است و طرفداران بسیار زیادی در بین معماران و طراحان داخلی خانه دارد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم می‌خواهید در راه پله‌ها و کنار پله‌های خانه جلوه زیباتری را به وجود آورید و به دنبال یک طراحی خلاقانه و نوآورانه برای پله‌ها هستید، چراغ زیر پله ای را فراموش نکنید.

شما می‌توانید انواع چراغ زیر پله ای را به صورت آنلاین و به بهترین قیمت از فروشگاه هومیلو خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید؛ همچنین کارشناسان ما در هومیلو شما را در انتخاب بهترین چراغ زیر پله ای متناسب با فضای محیط راهنمایی می‌کنند تا خرید خوب و باکیفیتی را تجربه کنید. همین حالا می‌توانید از طریق لینک زیر، چراغ زیر پله ای مورد نظر خود را سفارش دهید.

چراغ زیر پله ای چیست؟

چراغ زیر پله ای یا چراغ کنار پله ای یکی از انواع چراغ است که برای نورپردازی لبه و کنار پله‌ها در آپارتمان‌ها، مجتمع‌های تجاری، پله‌های درون خانه و نورپردازی راه پله‌های ویلا و باغ به کار گرفته می‌شود.

چراغ زیر پله ای معمولا به صورت توکار در کنار پله‌ها قرار می‌گیرد و با نور ملایمی که ایجاد می‌کند، موجب برجسته‌تر دیده شدن فضا و همچنین روشنایی پله‌ها می‌شود. معمولا از چراغ‌های ال ای دی برای چراغ زیر پله ای استفاده می‌کنند تا علاوه بر نور ملایم و مناسبی که به فضا می‌دهد، مصرف انرژی پایین‌تری نیز داشته باشد.

 

چراغ زیر پله ای + خرید چراغ زیر پله ای ارزان www.homeillu.com.jpg

از آن جایی که چراغ زیر پله ای و کنار پله ای معمولا در فضای خارجی و برای نورپردازی خارجی استفاده می‌شود، پس باید مقاومت بالا و طول عمر طولانی داشته باشد تا در برابر عوامل خارجی مثل برف، باران، گرد و غبار و … مقاوم باشد و زود خراب نشود.

چراغ چمنی

چراغ چمنی که به نام‌های چراغ حیاطی، چراغ محوطه‌ای و چراغ باغی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع چراغ برای نورپردازی محیط‌های سبز و حیاط خانه‌هاست. با کمک چراغ چمنی می‌توانید جلوه‌ای زیبا و فوق‌العاده به محیط باغ خود ببخشید

کاربرد چراغ زیر پله ای و چراغ کنار پله

امروزه برای طراحی و دیزاین انواع پله‌های داخلی و خارجی ساختمان از چراغ زیر پله ای استفاده می‌شود. با نصب یک چراغ زیر پله ای روی پله‌ها می‌توانید دیزاین بهتری را برای ساختمان و پله‌ها ایجاد کنید. همچنین چراغ زیر پله ای با نور ملایمی که ایجاد می‌کند، موجب روشنایی پلکان در شب و تردد راحت‌تر افراد می‌شود؛ پس اگر پله های مسیر پر تردد افراد در ساختمان شما هستند، استفاده از چراغ زیر پله ای کمک بسیار زیادی به شما می‌کند و مسیری راحت‌تر و ایمن‌تر را برای تردد افراد فراهم می‌کند.

از چراغ زیر پله و کنار پله برای نورپردازی پله‌های پارک و فضای سبز نیز می‌توانید استفاده کنید. با این کار، علاوه بر ایجاد یک فضای امن برای تردد و سهولت رفت و آمد از پله‌ها، زیبایی فضای سبز و باغتان را دو چندان خواهید کرد.

چراغ زیر پله ای و چراغ کنار پله ای را با توجه به نوع پله و نورپردازی که نیاز دارید می‌توانید انتخاب کنید. اگر پله‌های ساختمان شما باریک است، انتخاب چراغ زیر پله برای شما بسیار مناسب است؛ اما اگر پله‌ها پهن‌تر هستند و می‌خواهید فضای بیشتری از سطح پله را نورپردازی کنید، استفاده از چراغ کنار پله ای بسیار مناسب‌تر است.

چراغ زیر پله ای + خرید چراغ زیر پله ای ارزان www.homeillu.com.jpg

با کمک چراغ زیر پله ای لازم نیست که تمام سطح پله را نورپردازی کنید؛ بلکه ایجاد یک روشنایی محدود و ملایم، تنها در حدی که سطح پله‌ها روشن شود و تردد در هنگام شب دچار مشکل نباشد کافیست. چراغ زیر پله ای با نور پردازی به سمت پایینی که دارد، چشمان فرد را هنگام بالا و پایین رفتن از پله‌ها اذیت نمی‌کند و محیطی مناسب برای تردد افراد را فراهم می‌کند.

از چراغ زیر پله ای برای چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

چراغ زیر پله ای همانطور که از نام آن پیداست برای نورپردازی پله‌ها از آن استفاده می‌شود و شما می‌توانید آن را روی انواع پله نصب کنید. توجه داشته باشید که اغلب چراغ زیر پله ای به صورت توکار نصب می‌شود، پس پیش از نصب باید به فکر طراحی مکانی مناسب برای نصب چراغ زیر پله ای یا چراغ کنار پله ای باشید. معمولا از چراغ زیر پله ای در مکان‌هایی استفاده می‌شود که می‌خواهند نورپردازی ملایم روی پله‌ها انجام دهند تا افراد مسیر را بهتر طی کنند. همچنین با کمک چراغ زیر پله ای می‌توانید زیبایی محیط را نیز دو چندان کنید. از جمله مکان‌هایی که از چراغ زیر پله ای در آن جا استفاده می‌شود عبارتند از:

چراغ زیر پله ای + خرید چراغ زیر پله ای ارزان www.homeillu.com.jpg
  • پله ورودی ساختمان
  • پله‌های ویلا
  • نورپردازی پله‌های باغ‌ها و پارک‌ها
  • پله‌های خانه دوبلکس
  • سالن سینما و سالن آمفی تئاتر

خرید چراغ زیر پله ای ارزان

فروشگاه اینترنتی هومیلو یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم نورپردازی است که انواع لامپ و لوستر مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید چراغ زیر پله ای را از طریق فروشگاه اینترنتی هومیلو به بهترین قیمت سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.