نورپردازی نمای خارجی ساختمان‌ها یکی از نکات مهم در طراحی و معماری ساختمان به شمار می‌روند. با کمک یک نورپردازی زیبا ساختمان در شب، شما می‌توانید جلوه ساختمان و نمای ساختمان خود را بسیار زیباتر و چشم‌گیراتر کنید.

امروزه معماران و طراحان داخلی پروژه‌های بزرگ ساختمانی، علاوه بر طراحی داخلی و نورپردازی فضاهای داخلی، به نورپردازی نمای ساختمان و فضای خارجی آن نیز توجه ویژه دارند؛‌ زیرا باور دارند که با یک نورپردازی مناسب می‌توانند سازه و ساختمان خود را بسیار زیباتر و بهتر نمایش دهند.

چراغ جت لایت یکی از انواع چراغ‌هایی است که شما می‌توانید از آن برای نورپردازی خارجی ساختمان خود استفاده کنید. این چراغ کاربردهای بسیار زیادی دارد و تنها به نورپردازی خارجی ساختمان محدود نمی‌شود. چراغ جت لایت همچون یک نورافکن خطی بسیار قوی کار می‌کند؛ از این رو می‌توانید از آن برای نورپردازی نمای ساختمان‌های بسیار بزرگ و برج‌ها استفاده کنید.

با کمک چراغ جت این امکان را دارید تا یک نور خطی بسیار قوی روی نمای ساختمان ایجاد کنید. همچنین امروزه در سراسر جهان از چراغ جت لایت برای نورپردازی آثار تاریخی نیز استفاده می‌شود. همچنین اگر قصد نمایش آثار هنری بسیار بزرگ، مثل مجسمه‌های بزرگ، را داشته باشید، چراغ جت لایت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در این نوشته قصد داریم به معرفی چراغ جت، ویژگی‌ها و کاربردهای آن بپردازیم و نحوه عملکرد این چراغ را شرح دهیم. همچنین بهترین مکان برای فروش چراغ جت لایت را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید چراغ جت لایت برای نورپردازی نمای خارجی ساختمان را دارید، توصیه می‌کنیم که در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

فروشگاه محصولات نورپردازی هومیلو، انواع چراغ جت لایت باکیفیت را به بهترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای خرید چراغ جت لایت می‌توانید با متخصصان ما در این فروشگاه مشورت کنید. آن‌ها شما را راهنمایی خواهند کرد تا مناسب‌ترین مدل چراغ جت لایت را برای نورپردازی نمای خارجی ساختمان خود انتخاب کنید.

چراغ جت لایت چیست؟

چراغ جت لایت یک نوع لامپ و نورافکن خطی است که معمولا برای نورپردازی نمای ساختمان‌های بزرگ از آن استفاده می‌شود. چراغ جت لایت به عنوان یک نورپرداز خارجی بسیار قوی شناخته می‌شود و با قدرت بسیار بالایی که برای پرتاب نور تا فاصله طولانی دارد، از آن برای نورپردازی ساختمان‌های بسیار بلند استفاده می‌شود.

چراغ جت لایت چیست؟ + انواع جت لایت با بهترین قیمت www.homeillu.com.jpg

روی چراغ جت لایت حالت ذره‌بینی دارد؛ از همین رو در پرتاب نور بسیار خوب عمل می‌کند و سبب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. چراغ جت لایت در توان‌های ۳ تا ۱۰ واتی تولید می‌شود و  مدل‌های مختلف آن قابلیت پرتاب نور تا ۳۰ الی ۵۰ متر را نیز دارند.

چراغ جت لایت نور را به صورت کاملا خطی منعکس می‌کند؛ از این رو می‌توانید با کمک آن نورپردازی بسیار زیبا و دقیقی روی نمای ساختمان ایجاد کنید. چراغ جت لایت به صورت روکار نصب می‌شود و معمولا در نورپردازی ساختمان‌ها، آن را در بالا یا پایین ستون‌های ساختمان نصب می‌کنند.

وال واشر نوع دیگری از چراغ‌های خطی است که برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود؛ اما قدرت پرتاب نور آن به اندازه چراغ جت لایت نیست و معمولا برای ساختمان‌های کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. وال واشر یکی از انواع لامپ‌های مدرن است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. وال واشر از تعداد زیادی لامپ ال ای دی کوچک روی یک صفحه، معمولا مستطیل‌ شکل و باریک تشکیل شده است. بسته به نوع وال واشر و مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، تعداد ال ای دی می‌تواند متفاوت باشد.
چراغ جت لایت چیست؟ + انواع جت لایت با بهترین قیمت www.homeillu.com.jpg

کاربرد چراغ جت لایت

چراغ جت لایت کاربردهای فراوانی در نورپردازی نمای خارجی دارد و با توجه به قدرت بسیار بالا و مصرف برق پایین آن در مکان‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای چراغ جت لایت عبارت است از:‌

  • نورپردازی نمای ساختمان
  • نورپردازی دیواره باغ
  • نورپردازی پل‌ها و ستون‌ها
  • نورپردازی آثار باستانی

ویژگی‌ های جت لایت یا نورافکن خطی

جت لایت ویژگی‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دارد که آن را تبدیل به یک چراغ و نورافکن خطی مناسب برای نورپردازی نمای خارجی خانه‌ها و ساختمان‌ها کرده است. شما می‌توانید از جت لایت برای نورپردازی نمای خارجی ساختمان یا ویلای خود استفاده کنید. از جمله ویژگی‌های بارز جت لایت عبارت است از:

  • جت لایت نور متمرکز را با شدت و قدرت بسیار بالا در فضا منتشر می‌کند.
  • برد نورپردازی جت لایت بسیار بالا است و در برخی از مدل‌ها تا ۵۰ متر نیز می‌رسد.
  • در ساختمان جت لایت، تعداد زیادی ال ای دی به صورت متمرکز و فشرده روی یک دیود نوری نصب شده است که باعث ایجاد نور بیشتر می‌شود.
  • جت لایت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است؛‌ از این رو می‌توانید آن را برای نورپردازی نمای خارجی استفاده کنید و برف و باران هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌کند.
چراغ جت لایت چیست؟ + انواع جت لایت با بهترین قیمت www.homeillu.com.jpg
یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث شود نمای ویلا درخشان و چشم‌ نواز به نظر آید، نورپردازی نمای ویلا است. برای آنکه ویلایی نورانی و درخشان داشته باشیم باید نکاتی را رعایت نماییم. رعایت نکات نورپردازی نمای ویلا به ما کمک می‌کند تا علاوه بر زیبایی خیره کنند، امنیت مناسبی را برای این ویلاها فراهم آوریم. در حقیقت دو عنصر زیبایی و آرامش در کنار یکدیگر می‌توانند ویلای شما را به مکانی گرم و صمیمی تبدیل نماید.

نکات مهم قبل از نورپردازی نمای خارجی با جت لایت

قبل از آن که اقدام به نورپردازی نمای خارجی خانه با جت لایت کنید، لازم است که چند نکته را در نظر بگیرید و به آن توجه کنید.:

  • ابتدا با یک طراح داخلی یا متخصص معماری درباره نوع جت لایت و تعداد مورد نیاز برای نورپردازی نمای خارجی مشورت کنید. همچنین می‌توانید با متخصصان هومیلو پیش از خرید مشورت کنید؛ آن‌ها شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین جت لایت را انتخاب کنید.
  • حتما چراغ جت لایت را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. هومیلو انواع چراغ جت لایت را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید از مدل‌های مختلف، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.
  • رنگ جت لایت را به درستی انتخاب کنید. با توجه به فضایی که می‌خواهید جت لایت را نصب کنید، رنگ مناسب را خریداری کنید. برای انتخاب رنگ با متخصصان این حوزه مشورت کنید.
  • چراغ جت لایت با مقاوت و طول عمر بالا انتخاب کنید. با توجه به اینکه چراغ جت لایت معمولا در ارتفاع بالای ساختمان نصب می‌شود، تعویض آن کمی دشوار است. پس چراغ جت لایت با مقاومت و طول عمر بالا انتخاب کنید تا نیاز به تعویض آن نداشته باشید.

خرید چراغ جت لایت از هومیلو