نورپردازی محیط خارجی خانه، مثل محیط حیاط یا ویلا نیز نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. در نورپردازی محیط خارجی نیز ما علاوه بر اینکه به دنبال ایجاد روشنایی در محیط، به خصوص به هنگام شب، هستیم، به دنبال ایجاد جذابیت بیشتر با کمک نور نیز هستیم.

با کمک نورپردازی مناسب شما می‌توانید محیط باغ و ویلای خود را بسیار زیباتر و باشکوه‌تر نشان دهید. همچنین با نورپردازی مناسب، علاوه بر اینکه روشنایی خوبی به محیط می‌بخشید، باعث برجسته‌‌تر شدن برخی از قسمت‌ها نیز می‌توانید شوید. به عنوان مثال، برای مشخص کردن مسیر اصلی به سمت ویلا، شما می‌توانید مسیر را با کمک لامپ‌های مختلف نورپردازی کنید تا به هنگام شب، افراد مسیر ویلا را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کنند.

برای نورپردازی محیط‌های خارجی لازم است که از لامپ‌های مخصوص استفاده کنید و دیگر لامپ‌های معمولی و چراغ‌هایی که برای نورپردازی داخلی خانه از آن استفاده کرده‌اید، به کار شما نمی‌آید. چراغ‌هایی که برای نورپردازی محیط‌های خارجی استفاده می‌کنید باید در برابر گرد و خاک، رطوبت و باران مقاوم باشند تا بتوانید آن‌ها را در محیط بیرون نصب کنید.

از این رو، چراغ‌ها و لامپ‌های به خصوصی برای نورپردازی محیط خارجی طراحی شده است. یکی از کاربردی‌ترین و مشهورترین این لامپ‌ها، لامپ چمنی است. لامپ چمنی نوعی لامپ مخصوص است که برای نورپردازی خارجی استفاده می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست، معمولا روی چمن و فضای سبز نصب می‌شود و برای نورپردازی گیاهان می‌توانید از آن استفاده کنید.

قطعا شما هم در فضای سبز و پارک‌ها، چراغ‌های مخصوصی که روی چمن نصب شده است و نورپردازی گیاهان و فضای سبز را انجام می‌دهد، مواجه شده‌اید. برای ایجاد این نورپردازی معمولا از چراغ چمنی استفاده می‌شود.

چراغ چمنی کاربردهای فراوانی برای نورپردازی محیط خارجی دارد و می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کند. تنوع مدل‌های چراغ چمنی بسیار بالاست و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، مدل مناسب آن انتخاب کنید.

اگر شما هم به دنبال خرید چراغ چمنی برای نورپردازی حیاط، باغ یا محیط خارجی ویلای خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با انواع چراغ چمنی و کاربردهای آن آشنا شوید.

شما می‌توانید انواع چراغ چمنی مدرن را به بهترین قیمت از طریق فروشگاه اینترنتی هومیلو سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما در هومیلو شما را د رانتخاب چراغ چمنی مناسب راهنمایی می‌کنند تا مناسب‌ترین چراغ چمنی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

چراغ چمنی چیست؟

چراغ چمنی که به نام‌های چراغ حیاطی، چراغ محوطه‌ای و چراغ باغی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع چراغ برای نورپردازی محیط‌های سبز و حیاط خانه‌هاست. با کمک چراغ چمنی می‌توانید جلوه‌ای زیبا و فوق‌العاده به محیط باغ خود ببخشید و آن را نورپردازی کنید. اگر محیط باغ یا ویلای شما با کمک چراغ چمنی نورپردازی شده باشد، این امکان را دارید که شب نشینی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی را در باغ برگزار کنید و دیگر نیازی نیست نگران روشنایی و نورپردازی باغ باشید.

چراغ چمنی علاوه بر روشنایی که به محیط می‌دهد، با نورپردازی دقیق و مناسب می‌تواند فضای حیاط و ویلای شما را بسیار دلنشین‌تر و هنرمندانه‌تر کند. امروزه معماران و طراحان داخلی از چراغ چمنی برای ایجاد طرح‌های خلاقانه‌تر و مناسب‌تر برای نورپردازی ویلا، حیاط و باغ استفاده می‌کنند.

چراغ چمنی چیست؟ + خرید چراغ چمنی مدرن با قیمت مناسب www.homeillu.com.jpg

انواع چراغ چمنی

چراغ چمنی انواع گوناگونی دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، مناسب‌ترین مدل را برای نورپردازی خانه انتخاب کنید. در ادامه برخی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین نوع چراغ چمنی را معرفی می‌کنیم‌:‌

چراغ چمنی پایه کوتاه

یکی از مشهورترین چراغ چمنی که کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد، چراغ چمنی پایه کوتاه است. این چراغ چمنی همانطور که از نام آن مشخص است، پایه کوتاهی دارد. از لامپ ال ای دی برای چراغ چمنی پایه کوتاه استفاده می‌شود. طبیعتا چراغ چمنی پایه کوتاه باید از متریالی ساخته شده باشد که در برابر رطوبت، گرد و غبار، برف و باران و … مقاوم باشد و در چنین شرایطی، هیچ مشکلی برای چراغ به وجود نیاید.

چراغ چمنی چیست؟ + خرید چراغ چمنی مدرن با قیمت مناسب www.homeillu.com.jpg

چراغ چمنی دفنی

نوع دیگر چراغ چمنی که کاربردهای بسیار زیادی دارد، چراغ دفنی است. همانطور که از نام آن پیداست، این چراغ‌ها درون خاک یا چمن قرار می‌گیرد و هیچ پایه‌ای ندارد. از چراغ دفنی برای نورپردازی گیاهان و چمن‌ها استفاده می‌شود و جلوه‌ای زیبا به باغ شما می‌دهد. چراغ دفنی، عمل نورپردازی را به صورت مستقیم از سمت پایین انجام می‌دهد. از چراغ دفنی می‌توانید برای مشخص کردن مسیر در باغ یا نورپردازی حاشیه استخر نیز استفاده کنید.

از آن جایی که چراغ دفنی مستقیما درون خاک قرار می‌گیرد، متریال به کار رفته در آن نیز باید به‌گونه‌ای باشد که با آبیاری مستقیم و باراش برق و باران مشکلی نداشته باشد و ایرادی در چراغ به وجود نیاورد.

وال واشر یکی از انواع لامپ‌های مدرن است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. وال واشر از تعداد زیادی لامپ ال ای دی کوچک روی یک صفحه، معمولا مستطیل‌ شکل و باریک تشکیل شده است. بسته به نوع وال واشر و مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، تعداد ال ای دی می‌تواند متفاوت باشد.

چراغ چمنی پایه بلند

نوع دیگر چراغ چمنی، چراغ چمنی پایه بلند است. این مدل از چراغ چمنی، همانطور که از نام آن مشخص است، لامپ روی پایه نسبتا بلند‌تری قرار می‌گیرد. این چراغ چمنی‌ها جلوه‌ی زیبایی دارند و خود لامپ نیز حالت دکوراتیو دارد. معمولا از چراغ چمنی پایه بلند برای روشن‌ کردن مسیر اصلی در باغ و ویلا استفاده می‌شود.

چراغ چمنی چیست؟ + خرید چراغ چمنی مدرن با قیمت مناسب www.homeillu.com.jpg

چراغ چمنی خورشیدی

نوع جدیدتر چراغ چمنی که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، چراغ چمنی خورشیدی است. این مدل از چراغ چمنی، دارای صفحه خورشیدی است تا در طول روز انرژی خورشید را ذخیره‌سازی کرده و از در شب از آن استفاده کنید. با کمک این نوع چراغ چمنی، دیگر نیازی به منبع انرژی و سیم‌کشی برق نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید آن را در هر مکانی که می‌خواهید نصب کنید و از امکانات ویژه آن بهره ببرید.

یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث شود نمای ویلا درخشان و چشم‌ نواز به نظر آید، نورپردازی نمای ویلا است. برای آنکه ویلایی نورانی و درخشان داشته باشیم باید نکاتی را رعایت نماییم. رعایت نکات نورپردازی نمای ویلا به ما کمک می‌کند تا علاوه بر زیبایی خیره کنند، امنیت مناسبی را برای این ویلاها فراهم آوریم.

خرید چراغ چمنی مدرن با بهترین قیمت

چراغ چمنی از آن دسته وسایلی است که هنگام خرید آن باید دقت کافی به خرج دهید و از برندها و مدل‌های باکیفیت انتخاب کنید؛ زیرا این چراغ در محیط خارج از خانه قرار می‌گیرد و عواملی مثل برف و باران، رطوبت و … روی آن تاثیرگذار است. پس حتما برای خرید چراغ چمنی به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید و از برندهای معروف و باکیفیت استفاده کنید.

فروشگاه هومیلو انواع چراغ چمنی مدرن و باکیفیت را به بهترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید چراغ چمنی مناسب و مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه هومیلو سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید چراغ چمنی